Misiunea noastra este simpla: de a va oferi cadouri si servicii de calitate, cu livrare ultrarapida din stoc, oriunde in Romania.
Va prezentam mai jos o lista de intrebari frecvente, pe care va sfatuim sa o cititi, iar daca aceste informatii nu va sunt suficiente va rugam sa folositi formularul de contact online sau unul din numere de telefon puse la dispozitie.
Aveti o limita valorica a comenzii pe Phunny.ro ?
Da. Pragul minim al comenzii este de 50 ron ( tva inclus ). Aceasta suma nu include insa valoarea transportului.
Cat ma costa livrarea la domiciliu / sediu ?
Pentru livrarea produselor se percepe o taxa de 15 ron ( tva inclusa ) pentru provincie, 10 ron ( tva inclusa ) pentru Bucuresti daca livrarea se face in 24h si 15 ron daca livrarea se face in regim de urgenta, respectiv 3-4 h, indiferent de curierul ales si indiferent de greutatea coletului. Mai mult, daca valoarea comenzii depaseste 100 ron livrarea coletului este gratuita.
Mare atentie la finalizarea comenzii atunci cand selectati localitatea... este posibil ca aceasta sa nu fie reprezentata in lista curierului selectat si sa presupuna parcurgerea unor km suplimentari taxati cu 0.8 ron + tva pe km. In acest caz solutiile vor fi urmatoarele: se achita contravaloarea distantei ce nu este in raza de acoperire, se va face expeditia cu un alt curier ( in acest caz comanda se va achita in avans ) sau coletul va fi ridicat de la cea mai apropiata reprezentanta a curierului.
Informatii suplimentare le puteti afla la confirmarea comenzii.
In eventualitatea in care coletul va trebui sa ajunga la o adresa, iar factura la o alta adresa, costul ambelor transporturi va fi de 24 ron.
Daca valoarea comenzii depaseste 100 ron si factura va trebui sa ajunga la o alta adresa, atunci costul aferent expeditiei acesteia va fi de 15 ron.
Cum se face livrarea produselor mele ?
Livrarea este facuta prin mijloace proprii de catre serviciul nostru de expeditie sau prin firmele de curierat aflate sub contract cu Phunny.ro
Mi se face livrarea pana acasa/sediu ?
Da, livrarea se face pana la intrarea in cladirea domiciliului sau sediului dvs. gratuit sau contra cost, in functie de valoarea comenzilor, in maxim 24-48 ore.
Livrarea se face in data imediat urmatoare efectuarii comenzii in maxim ( cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata pana in ora 16:00 ), de obicei intre orele 9:00 si 14:00
Pentru a evita eventuale intarzieri, va rugam sa ne specificati si intervalul orar in care puteti fi gasit / a la adresa mentionata pentru expeditie.
Informatii suplimentare legate de acest aspect puteti obtine din paginile de descriere detaliata a produselor sau telefonic de la serviciul de dispecerat.
Care este Politica de Garantie a produselor ?
Produsele de marca sunt insotite certificate internationale de garantie. Veti gasi garantia specificata in pagina detaliata a produsului imediat sub codul acesteia. Va rugam sa ne contactati pentru consultanta in legatura cu problemele legate de garantia produselor cumparate prin compania noastra. Ne straduim sa furnizam produse care va necesita foarte rar utilizarea garantiei din partea producatorilor/ importatorilor.
Ce este Politica de Renuntare ?
Daca ne este posibil sa anulam comanda dvs. inainte de a fi produsa si/sau livrata nu se taxeaza nimic pentru renuntarea la comanda. Daca produsul a fost trimis spre livrare sunteti dvs. raspunzator pentru toate costurile piederilor cauzate.
Renuntarile sau returnarile trebuiesc autorizate inainte.
Va rugam sa ne contactati pentru a asista intreaga procedura.
Reduceri si oferte speciale ?
Reducerile si ofertele speciale sunt valabile pentru produsele aflate in aceasta categorie, in limita stocului disponibil.
Puteti personaliza cadourile ?
Da, acest lucru este posibil si a fost implementat in mare masura tot datorita cererilor foarte mari venite din partea clientilor. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati sectiunea contact.
Ce sunt punctele cadou ?
Punctele cadou reprezinta un mod de a rasplati clientii care au mai cumparat pe Phunny.ro
Daca aveti comenzi finalizate pe Phunny.ro, atunci aveti cu siguranta si puncte cadou cumulate.
La finalizarea comenzii in curs puteti folosi partial sau total punctele cadou acumulate pentru a diminua valoarea acesteia.
Pentru a putea folosi punctele cadou va trebui sa fiti logati aici cu adresa de mail cu ajutorul careia a fort creeat contul pentru comenzile anterioare... Daca nu mai stiti parola o puteti reseta oricand introducand adresa de mail aici.
Punctele cadou aferente comenzii in curs pot fi folosite doar pentru comenzile urmatoare.
Valoarea unui punct cadou este de 1 ron.
am primit comanda, cadourile sunt super haioase... multumesc!
Mirela Oradea, 2020.11.11super faine cadourile, recomand!
Maria Bucuresti, 2020.06.05Zarurile decizionale au fost un cadou pentru seful meu, care a fost foarte incantat. Multumesc pentru livrarea rapida si toate informatiile...
Roxana Amancei Bucuresti, 2018.03.29produsele excelente, personalul super ok, livrarea rapida
Claudiu Bucuresti, 2016.10.07